گلدان رومیزی تبلیغاتی یک نوع از محصولات گلدان رومیزی تبلیغاتی است که در صنعت تبلیغ به کار میرود. در واقع یک گلدان رومیزی تبلیغاتی مانند یک سفیر با حضور در محلهای مختلف ، برند شما را تبلیغ میکند و افرادی که این گلدان را دریافت میکنند با مشاهده این گلدان تبلیغاتی همواره به یاد برند شما خواهند بود. به طور کلی گلدان رومیزی تبلیغاتی فواید و خصوصیاتی دارد که این ویژگیها سبب شده بسیاری از نامهای تجاری ، برای تبلیغ به سراغ خرید این محصول بروند. اکنون شما را با ویژگیهای منحصر به فرد گلدان تبلیغاتی آشنا میکنیم.
گلدان رومیزی تبلیغاتی چه خصوصیات و فوایدی دارد ؟
اولین ویژگی یک گلدان رومیزی تبلیغاتی قابلیت معرفی برند است
در واقع این گلدان باید به گونهای برند شما را دربرداشته باشد. یعنی نام برند یا لوگوی شما روی گلدان درج شده باشد.
ویژگی دوم هزینه مقرون به صرفه این گلدان رومیزی تبلیغاتی میباشد
امروزه هزینه تبلیغات بسیار بالا رفته است. در این حال توزیع گلدانهای تبلیغاتی یکی از راههای مقرون بهصرفه تبلیغ محسوب میشود.
ویژگی سوم ماندگاری گلدان رومیزی تبلیغاتی نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی است
هدایای تبلیغاتی طیف گستردهای دارند. وسایلی مانند سررسید ، تقویم ، خودکار و …
هر کدام از این هدایای تبلیغاتی با گذشت مدت زمانی معین بلااستفاده میشوند.
اما در این میان گل و گیاه میتواند با ماندگاری بالا و ایجاد حس لذتبخش ، به مدت طولانیتری نمایانگر برند شما باشد.
ویژگی چهارم گلدان رومیزی تبلیغاتی ، نظم بخشی به محیط است
شما میتوانید برای شرکت یا محیط خود مجموعهای از گلدانهای متحدالشکل را سفارش دهید.
گلهای این گلدان میتوانند متناسب با آب و هوای محیط مورد نظر شما انتخاب شوند.
این گلدانهای تبلیغاتی چند تاثیر مهم در فضا میگذارند:
اول اینکه با مشاهده نظم در فضا ، انسجام و تشخص فضا در ذهن مخاطب افزایش مییابد.
دومین مورد افزایش سطح اکسیژن محیط است.
اکسیژن بیشتر روی عملکرد مغز کارکنان تاثیر مثبت میگذارد. در نتیجه به افزایش بهرهوری کمک میکند.
کافه گلدون به منظور تحقق اهداف بالا ، گلدان رومیزی تبلیغاتی به فروش میرساند.
برای داشتن یک تبلیغ ماندگار و تاثیرگذار ، خرید گلدانهای تبلیغاتی گلدان رومیزی تبلیغاتی را پیشنهاد میکنیم
با گلدونک همیشه خاص باشید.
قوانین ارسال دیدگاه
لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: